Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 24

Dit weekend is het er duidelijk niet van gekomen, van dat weekmenu. Iets met zon en verbranden en veel te veel leuke dingen en niet achter een computer willen zitten. Bij deze!

  • Maandag: ik twijfel nogal hard. Ofwel lasagne die ik niet zelf heb klaargemaakt ofwel wok. Choices, choices. Ik vermoed wok.
  • Dinsdag: witte vis met asperges. Still going strong. 
  • Woensdag: tomate farcie met rijst
  • Donderdag: kalfslapjes met mozzarella, parmaham, boontjes en tomaatjes
  • Vrijdag: geen idee; à l’improviste 🙂
  • Zaterdag: een hele dag sauna met schoonzus en quasi-schoonmoeder. Ik kijk daar naar uit, niet normaal.
  • Zondag: wij gaan een marathon proberen wandelen. Pak dat ik nadien niet ga koken. ‘t Zal Deliveroo worden, denk ik.

Ik heb het gevoel dat het momenteel op de blog komkommertijd is: geen gro(o)t(s)e projecten, nog even stilte voor de storm wat betreft het voorbereiden van de grote vakantie… Zijn er verzoekjes? 🙂 

Standard

Leave a Reply

