Eten, General blabla, Weekmenu's

Weekmenu: week 25

Deze keer nogal vroeg, maar het belooft een volzet weekend te worden (zaterdag een hele dag sauna – thank God – en zondag een marathon proberen wandelen, ‘t schijnt dat dat tijd vraagt): ik ben er klaar voor!

  • Maandag: wok (nog twee koorrepetities te gaan en dan is het zomerstop, ik kijk er eigenlijk wel wat naar uit)
  • Dinsdag: fishsticks met sla
  • Woensdag: tomate farcie, aangezien dat er vorige week niet van gekomen is en ik daar wel goesting in heb
  • Donderdag: ik hoop op Deliveroo, aangezien ik zen de avond inga (een gezichtsbehandeling en massage zullen mijn deel zijn #bliss)
  • Vrijdag: mijn verjaardag! Ik werk een halve dag en trek nadien richting mijn ouders voor zon, BBQ en plezier
  • Zaterdag: nog meer zon, BBQ en plezier met de vrienden!
  • Zondag: naar de schoonpapa
  • Desserts: ik maak vrij veel in week 25. Om te trakteren op het werk heb ik havermoutkoekjes met chocolade en cheesecake voorzien, voor zaterdag ga ik voor tiramisu en crumble van rabarber en aardbeitjes. En ik hoop op taart vrijdagavond. Ik denk ook dat ik deze zondag zo ver mogelijk probeer te geraken, puur om volgende week veel dessert te kunnen eten šŸ˜‰
Standard

One thought on “Weekmenu: week 25

Leave a Reply

