General blabla, Het dagelijks overleven

As we speak

  • Aan het lezen in: La part de l’autre, nog steeds. Langzaam maar zeker is er vordering, maar ik raak snel afgeleid: een nieuw boek van Nora Roberts, een handleiding over Bullet journaling, boeken die ik toch nog eens wil herlezen. Ik vermoed dat La part de l’autre mijn enige geplande gelezen boek van juni 2017 wordt.
  • Aan het kijken naar: zonsondergangen. Jeroen Meus en zijn Goed volk (ik heb geweend bij die aflevering over de chassidische joden. En die over het Vreemdelingenlegioen. En misschien nog bij een aantal andere afleveringen ook.). De aflevering van Tom Waes over 12-12 (jij stort toch ook?).
  • Aan het hopen op: meer uren in een dag. Meer geld om tegen onze vakantie in Amerika te smijten. Zonnig weer vrijdag en zaterdag (momenteel ziet het er goed uit: een zonnetje én niet te hoge temperaturen!).
  • Bezig met: bullet journalen. Allemaal de schuld van Kelly, die zo’n tof boek schreef dat zo glashelder ineen zat dat ik vanalles aan het herschikken ben vanaf nu. En stiekem ook zin om dat #projectblogboek ooit eens aan te pakken. Misschien iets voor de zomermaanden, wanneer de rest wat meer op z’n gat ligt? Koken en bakken, dat ook.
Standard

Leave a Reply

