Het dagelijks overleven

Watskeburt in juli

Juli. Grote vakantie-tijd. De helft van het jaar is gewoon al gepasseerd. Aaaah.

  • Het einde van het Londen-weekend: boe!
  • Een BBQ met de collega’s
  • Een etentje met koorvrienden bij ons thuis (hoor ik daar BBQ?)
  • Een etentje bij ‘den beenhouwer‘ met familie
  • Misschien een weekendje Ardennen in het huis van de schoonpapa
  • Een werkweekend in de Ardennen in het huis van mijn grootouders
  • De wederhelft gaat op koorweek naar Frankrijk. Ik ga niet mee (ik kon geen verlof nemen), dus plan een weekje enkel me-time.

Het gaat hier echt komkommertijd worden en jongens, ik heb daar zin in. Hallelujah.

Standard

Leave a Reply

