Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 27

Ik ga zelfs niet meer praten over dingen zoals tempus fugit, ik doe gewoon voort. En de boer, hij ploegde voort of zoiets.

  • Maandag: fishsticks en sla
  • Dinsdag: lasagna
  • Woensdag: mosseltjes bij de Bolivar
  • Donderdag: kipfilet opgevuld met spinazie, kruiden en tomaat (een gerechtje van Pascale Naessens dat al jaren -zonder overdrijven- uitgescheurd in mijn kaft steekt)
  • Vrijdag: BBQ met de collega’s en ik heb er nu al zalig veel zin in.
  • Zaterdag: risotto met muntthee, lamskotelet en groene groentjes
  • Zondag: gaan eten bij de schoonpapa

Donderdag en zaterdag zijn probeerseltjes. Kennen jullie dat, gerechten uitscheuren uit boekjes en die in een kaft steken ‘voor de volgende keer dat ik kookinspiratie nodig heb’? Ik heb zo’n kaft en daar steken gerechten in die daar al jaren insteken en nog nooit gemaakt werden. Mijn goed voornemen deze zomer: eens een paar van die gerechten proberen maken. Je weet nooit wat er daar allemaal aan lekkers in steekt. (veel desserts eigenlijk)

De vakantieperiode is trouwens aangebroken, wat zorgt voor meer tijd want alle vaststaande hobbies liggen even plat. Hartjes in de ogen voor meer tijd.

 

Standard

One thought on “Weekmenu: week 27

  1. Ik heb ook zo’n kaft. Sommige recepten maken we vaak, anderen probeerden we nog nooit. Misschien moet ik ook maar eens een week ‘kaftrecepten’ inlassen.

Leave a Reply

