Eten, Weekmenu's

Weekmenu: week 28

Op het week is het deze week nog even volledig gaan voor mij, maar nadien is het business as usual. Dat lager tempo zit ook in ons sociaal leven deze maand (en volgende maand denk ik ook), maar deze week is het ook daar nog even een kleine duw richting drukker.

  • Maandag: loze vinken
  • Dinsdag: teambuilding. Geen idee wat of waar, maar eten krijgen we sowieso voorgeschoteld. Benieuwd of het een toffe teambuilding wordt, want we werden hiervoor samengesmeten met een ander team waar we eigenlijk niet goed mee overeenkomen.
  • Woensdag: ovenschotel met wortelpuree
  • Donderdag: zalm met hollandaisesaus
  • Vrijdag: een etentje met vrienden bij ons thuis. Als het weerbericht klopt gaat het regenen, dus ga ik waarschijnlijk lasagne maken (die dan wel donderdag al gemaakt wordt, anders lukt mij dat niet op tijd).
  • Zaterdag: een aperitief bij de tante van de wederhelft en nadien richting De Laet-Van Haver. Voor mij een degustatiemenu, alsjeblieft!
  • Zondag: bij de schoonvader vermoedelijk. Of bij mijn ouders, wanneer die terug zijn van Griekenland.

 

Standard

Leave a Reply

