emoties, General blabla

As we speak

  • Kijkend naar: de regen die buiten op de tuintafel tikt. Een kleurtekening die zijn laatste fase ingaat. Onze bankrekening in de aanloop naar een lange (en dure) reis.
  • Luisterend naar: de soundtrack van La La Land en Beauty and the Beast. En Samson & Gert (ik ga naar zo’n concert ja, ik vermoed dat ik niet de enige ga zijn in het sportpaleis ;-)). Diezelfde regen op onze dakkoepels.
  • Genietend van: lekkere boontjes en heerlijke ovenpatatjes (toch zalig als die eens perfect lukken). Een fris briesje van diezelfde regen door het open schuifraam. Vakjes kleuren in mijn bullet journal (jup, still going strong). Boeken lezen in de zetel met een dekentje (lang leve die frisse briesjes).
  • Wachtend op: het bad dat volloopt. Een week zonder verplichtingen. Mijn ouders die terugkomen uit Griekenland (ik wil een knuffel van mijn mama, gewoon).
  • Uitkijkend naar: babbelen en gibberen met mijn zusjes. Volwassen babbeltjes doen met mijn broer. Dutjes in de zetel tijdens het weekend. September, want dan trekken we richting de Westkust. Momenten waarop ik die kleurtekeningen kan inkleuren (ik doe van colour by numbers, in iedere rechtgeaarde boekenwinkel verkopen ze er tegenwoordig en het is meer zen dan ik ooit had gedacht).

 

Standard

2 thoughts on “As we speak

Leave a Reply

