Eten, Het dagelijks overleven, Weekmenu's

Weekmenu: week 29

Korte week, woohoow! Nog zeven weken en we zitten aan de Westkust (of zijn onderweg, whatever, het komt neer op vakantie). Hoezo, ik tel af?

We zijn de drukte doorgeraakt (hallo twee kilo gehakt om lasagne te maken, hallo 48 uur testen van nieuwe omgevingen), nu komt de rust. Aaaah. Zetel, ik heb je gemist.

  • Maandag: Luikse salade
  • Dinsdag: vol-au-vent op vraag van de wederhelft
  • Woensdag: tomate farcie met rijst
  • Donderdag: mosselen gaan eten, misschien.
  • Vrijdag: we proberen nog een weekendje met twee te organiseren. Er ligt hier een Vivabox voor een charmeverblijf die gebruikt moet worden, dus misschien dat die nu wel van pas komt. Afhankelijk daarvan kook ik dit weekend zelf of wordt er voor mij gekookt 😉
  • Zaterdag: afhankelijk van de weekendplannen
  • Zondag: gaan eten bij mijn schoonvader

Het enige dat in mijn agenda staat voor week 29 is een lunch maandagmiddag met de collega’s. Voor de rest: niks. Zot. Hallucinant. Fantastisch. Dat is al bijna vakantie, eigenlijk.

Standard

Leave a Reply

