emoties, General blabla

The most wonderful time of the year

Hier werd ik deze morgen gelukkig van:

  • Mijn fleece voor mijn regenjas terugvinden en die daarin hangen
  • Mijn nieuwe handschoenen (meegenomen uit California waar het prachtig weer was – oeps?) aandoen
  • De bottines en botjes bovenhalen
  • Mentaal beslissen welke thee ik als eerste ga maken eens ik op het werk ben aangekomen
  • Discussies voeren met mezelf of het al tijd is voor warme chocomelk
  • Warmere pyjama’s bovenhalen
  • Een lijstje maken met dingen die ik wil maken tijdens de koudere periode van het jaar (zowel zoet als zout)
  • Een baasje met hond op een zebrapad zien oversteken en moeten lachen omdat die hond zo enthousiast richting zijn baasje sprong met iedere stap (het was een Lassie, dus de haren flopten op en neer)

Dat laatste puntje past niet echt in het rijtje, maar voor de rest ben ik eigenlijk gewoon gelukkig dat de herfst weer in het land is. En dat ik nog wat vakantiedagen gepland heb om zalig niks te doen, dat ook.

Standard

Leave a comment