Cultuur, General blabla, projectblogboek, Projectjes, Series, TV

#projectblogboek 34: tien leuke dingen

OK, OK, lichte aanpassing: Lilith had het over tien leuke zinnen. Sorry Lilith, ik schrijf geen zinnen op… Dus gewoon tien leuke dingen van vandaag!

  • Cornflakes eten. Misschien een beetje onnozel, maar als ik mijn portie Chocos kan opeten (en die niet moet delen met de peuter) ben ik gewoon gelukkig.
  • Restjes binnensteken. Thuiswerken, amirite? Mijn ijskast blijft eigenlijk relatief goed opgeruimd doordat de restjes gemakkelijk verdwijnen tijdens de lunchpauze (of tijdens hongerperiodes, laten we eerlijk blijven hier)
  • Podcast luisteren. Ik probeer vanalles (vaste klanten hier zijn Werk en leven en YNAB) en momenteel luister ik naar Simple Farmhouse Life (ik ga absoluut niet met alles akkoord, maar vind er vaak wel een interessante insteek in), kijk uit naar Weg van Sofinesse en Happy Mum, Happy Baby vind ik vaak ook heel goed.
  • Strijken terwijl ik naar een aflevering van Het Huis kijk. Ik blijf dat een keigoed programma vinden. Nu was het met André Hazes junior, maar ik vind dat altijd (OK, niet altijd, héél vaak) een positieve kennismaking met die persoon.
  • De strijk die gedaan is. Sinds ik een wekelijkse reminder heb om te strijken ben ik maximum twintig minuten aan het strijken. Ideaal.
  • Niet weten wat ik ga eten en gaan kijken naar de opties op mijn lijstje van de week. Love het weekmenu.
  • Mijn nieuwe GSMhoesje. Een kerstcadeau van twee jaar geleden, gekocht in Disneyland EN IK WIL TERUG
  • Mijn bullet journal. Momenteel echt gewoon voornamelijk een to do-lijstje maar ik krijg daardoor zoveel gedaan.
  • Blauwe lucht zien wanneer ik naar buiten kijk.
  • Kerstlichtjes zien. Ik ben niet de allergrootste kerstfan in huis (da’s de wederhelft) maar de kerstsfeer vind ik wel zalig.

Standard

Leave a comment